Monday, June 13, 2011

berat pagi ni

Ni berat pagi tadi...


72.8 kg

6 comments:

  1. tak lama lagik angka 6 akan muncul

    ReplyDelete
  2. mintak maap saya tumpang lalu
    http:// tinyurl.com/aku -dah- kurus

    ReplyDelete
  3. uhuhu..akak :) ni berat sy tahun lepas..alhamdulillah tahun ni dah smpai angka 6..tggal nak bg angka 5 plak..tp lambat jugakk nak turun haaa sbb msalah yang sama mcm akak..x konsisten..susah larrrr..uwaaaa
    jom diet sama2 :D hehe

    ReplyDelete
  4. hai awak ;) awak nak kurus tanpa berdiet ? tanpa bersenam berat berat . kita tau mcm mna , kita hilang 4kg dlm 3minggu, bonus muka reshape , nak tau tak mcm mna ? dengn HERBALIFE whatsapp/text saya : 0176383507

    ReplyDelete
  5. OMGGG berat kite samew....T_T cane nk kuwus ni..share ye tips2 kalo ada...hahahah

    ReplyDelete
  6. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete